Voeding

Een gezonde leefstijl is een keuze die je zelf maakt. De veranderingen die hiervoor nodig zijn kun jij alleen uitvoeren. Wij zorgen voor de juiste handvatten en begeleiden jouw in het aanpassen van jouw leefstijl.

Lees meer

Zo gaan we jou helpen

Stap 1
Intake gesprek

Stap 2
Doelstelling bepalen

Stap 3
Wegen en Meten

Stap 4
Persoonlijk voedingschema

Stap 5
Evalueren

Stap 6
Online applicatie

Een gezonde leefstijl is een keuze die je zelf maakt. De veranderingen die hiervoor nodig zijn kun jij alleen uitvoeren. Wij zorgen voor de juiste handvatten en begeleiden jouw in het aanpassen van jouw leefstijl.

Doelen formuleren

Om toe te kunnen werken naar resultaat is het van belang om doelen te formuleren. Deze doelen hoeven niet alleen een gewicht te omvatten, dit kan ook een kledingmaat, een fysiek- en/of sportief doel zijn. Tijdens het intake gesprek bepaal je samen met de trainer jouw persoonlijke doelstelling voor het traject. Hoe divers de doelstellingen ook kunnen zijn, ze hebben één gemeenschappelijke deler; het moet altijd gezond en haalbaar zijn.

Wekelijks krijg je terugkoppeling van de coach over de resultaten, bespreek je de doelstellingen voor de komende week en stel je het voedingspatroon op voor de komende week. Al deze gegevens worden verwerkt en komen te staan in jouw persoonlijke online omgeving.

Onze visie

Wij geloven in een eetpatroon dat bestaat uit een juiste verhouding van koolhydraten, vetten en eiwitten. Elk van deze ‘macro-nutriënten’ is onmisbaar in een gezond eetpatroon. Al de producten die wij adviseren zijn gewoon te koop in de supermarkten. De eetprogramma’s bestaan altijd uit 6 eetmomenten (3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes) en minimaal 1,5 liter water per dag.

Natuurlijk houden wij rekening met eventuele allergieën en/of voorkeuren, maar we zullen kritisch moeten kijken naar de oude gewoontes en samen bepalen welke nieuwe weg we moeten inslaan om onze doelen te behalen. Wij werken niet met extreem lage calorie adviezen, supplementen ter vervanging van gezonde voeding en/of crash diëten.

Het traject

  • Persoonlijk intake gesprek
  • Wekelijkse evaluaties incl. wegen&meten
  • Persoonlijke online omgeving
  • Educatie omtrent voedingsleer
  • Resultaat!

De Kosten

  • 5 weken traject voor slechts €100,-
  • 10 weken traject voor slechts €175,-
  • Groepstraject 4 personen, 5 weken €300,-

 

Kies voor een gezonde leefstijl &
Meld je aan!

"De afgelopen 5 weken heb ik het voedingsschema van Body Support onder begeleiding van de Loods gevolgd. Mijn doel was/is om af te vallen (zonder ‘honger' te hebben!) en meer inzicht te krijgen in voedingsproducten. Voor mij is het belangrijk dat dit schema zoveel mogelijk op mijn eigen eetgewoonten lijkt omdat ik 'diëten' toch niet volhoud. In deze 5 weken ben ik afgevallen en heb ik (wel met mate) kunnen genieten van een BBQ, borrel avond en een festival. Daarnaast hebben deze 5 weken mij inzicht opgeleverd, B.V. noten en avocado zijn gezond maar hier zitten ook veel calorieën in, deze eet ik nu met mate!

Resultaat: -3,8 kg / -4,2% vet / -8cm buikomvang"
Fabienne de Bruin

"Door teveel eten tijdens een burnout ben ik veel te veel kilo's aangekomen. Daarom ben ik vijf weken geleden gestart met een voedingsprogramma via De Loods. In dit programma worden geen voedingsgroepen uitgesloten en je mag ook echt veel eten, waardoor ik gewoon normaal naar de wc kan blijven gaan. Bij zware diëten was dit nooit het geval. Ik ben er nog lang niet dus ga zeker nog even door.

Resultaat: -7,9 kg & -6,5 kg vet "
Maria Buitendijk

"5 weken geleden gestart met het programma van Body Support onder begeleiding van Frank. Ik dacht; ik doe dat wel even. Maar ondanks dat ik geen moment honger heb gehad, heb ik het toch wel een aantal momenten moeilijk gehad. Je wordt je heel bewust van alles dat je eet en vooral van de hoeveelheden. Wat echt top is, is dat je zo ongeveer alles mag eten, ook pasta, aardappels en brood. En het werkt!

Resultaat: -4,1 kg / -2,7 % vet / -5cm buikomvang"
Fanny Wagtmans

"Ik schommelde al een tijdje rond hetzelfde gewicht en wilde daar iets mee. Door met het voedingsschema van de Loods aan de slag te gaan had ik mijn stok achter de deur! Van te voren zag ik een voedingsschema als een korset waarbij je niks mocht en je de hele dag met een honger gevoel zou rondlopen, maar niets is minder waar.

Het schema is afwisselend en eenvoudig toe te passen in je dagelijkse routine. Hierdoor lukte het me goed om vol te houden en het heeft me meer inzicht bijgebracht over hoe ik met mijn voeding om kan gaan. De metingen en de gesprekken met de coach zijn daarbij zeker motiverend geweest. Het gaat er niet om dat je niks meer doet en at wat je vroeger deed, maar om “portie beheersing”.

Dit alles heeft er voor gezorgd dat ik na 5 weken een mooi resultaat heb behaald!

Resultaat: -3,7 kg / -3% vet / -4cm buikomvang"
Martijn Steur

"Ik had even een steuntje in de rug nodig. Niet dat ik slecht at, maar ik was iemand die door de weeks goed oplette wat ik naar binnen werkte maar in het weekend liet ik die touwtjes weer vieren omdat ik vond dat ik de dagen ervoor wel heel goed bezig was geweest. Waardoor net die paar kilo die ik er wel af wilde hebben er fijn aan bleven zitten.

Door het voedingsprogramma van De Loods is dit wel gelukt én het is prima vol te houden! Ik merkte dat ik het vooral volhield als ik op vaste tijden at. Niet een uur later want dan kreeg ik écht honger en wilde ik vooral ándere dingen eten dan op het lijstje stonden!

Ook de intake, metingen tussendoor en motiveren van de coach zorgden ervoor dat ik een mooi resultaat heb behaald in die 5 weken!

Resultaat:
- 3.2 kg / - 4,5% vet / - 4cm buikomvang
"
Diane van Tuijl

Kies voor een gezonde leefstijl &
Meld je aan!

Powered by
Bekijk hoe wij omgaan met persoonsgegevens in onze Privacyverklaring.